1 grudnia 2015

Dekoracja wnętrz - zimowe inspiracje

  W końcu nadszedł grudzień, długo wyczekiwany przeze mnie miesiąc. Teraz wystarczy czekać tylko na śnieg, który mam nadzieję zawita u nas w tegoroczne święta. Uwielbiam atmosferę panującą przed Bożym Narodzeniem. Pakowanie prezentów, nastrojowe piosenki m. in. słynne "let it snow" oraz filmy puszczane w telewizji. Już w listopadzie zaczęłam słuchać świątecznych playlist na spotify.
   Z okazji nadchodzącej zimy postanowiłam przygotować dla Was posta z dekoracją wnętrz. Takie wpisy nigdy nie pojawiały się na moim blogu, jednak od czasu do czasu chciałabym wprowadzić coś nowego.  Pamiętajcie, że do udekorowania swojej sypialni lub salonu nie potrzeba Wam wiele rzeczy, czasami wystarczy jeden element, który nada pomieszczeniu fajny klimat. Uwielbiam świeczki, fajne poduszki oraz koce.  Niedługo muszę wybrać się na zakupy i wybrać kilka ozdób, które wpasują się w wystrój mojego pokoju. Może uda mi się zrobić nawet jakieś DIY.
   Dzisiaj prezentuję Wam kilka inspirujących zdjęć, z których zaczerpnęłam kilka pomysłów. :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję :)