1 września 2018

Kadry lata



Wakacje dla wielu z nas już się skończyły, jednak zanim zatopimy się pod ciepłymi kocami z herbatą w jednej ręce, a książką w drugiej lub popadniemy w jesienną chandrę, chciałabym Wam pokazać moje wakacyjne wspomnienia.


Wakacje zaczęliśmy od wyjazdu nad morze, gdzie spędziliśmy kilka przjemnych dni i wieczorów przy zachodach słońca.


Od Stegny - miejscowości nad morzem, gdzie akurat byliśmy - była godzina drogi do Gdańska, także wybraliśmy się na jednodniową wycieczkę.


W tym roku udało mi się pojechać na Open'era. Co prawda byłam tam jeden dzień (czwartek), ale koncerty były wspaniałe. David Byrne, Depache Mode, Organek i Massive Attack zagrali genialne koncerty.

Chłodniejsze dni o dziwo też się zdarzały w te wakacje.

Dzień spędzony we Wrocławiu, gdzie zjedliśmy przepyszne wegańskie jedzenie!



Tu zaczyna się nasz wyjazd pod namioty. Pierwszy przystanek przepiękny Kraków.

Udało nam się również odwiedzić Zakopane.


Po przekroczeniu granicy, na Słowacji powitały nas takie widoki.


Oprócz Słowacji odwiedziliśmy też Węgry, jednak nie mam zdjęć, które mogłabym tutaj udostępnić.


Tajemniczy ogród mojej babci,a w nim przepyszne gruszki. Pomału czuć klimat jesieni.


Mnóstwo godzin spędzonych z przyjaciółmi. Również pod namiotami!


Te wakacje należały do bardzo muzycznych.












4 komentarze:

  1. Też byłam w wakacje w Stegnie i w Gdańsku ;) Zazdroszczę, że udało Ci się wybrać na Open'er. Ogólnie bardzo dużo ciekawych miejsc udało Ci się zwiedzić.
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kadry! Ja moje wakacje kończę dopiero po 11 września :D
    Pozdrawiam, Weronika ♥
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. I take pleasure in, cause I found exactly
    what I was taking a look for. You've ended my four day lengthy hunt!
    God Bless you man. Have a great day. Bye

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello this is kinda of off topic but I waas wanting to know iif blogs use WYSIWYG editors or
    if you have to manually code with HTML. I'm starting a blog soon but have noo coding experience
    so I wanted to get guidance from someone wityh
    experience. Any help would be greatly appreciated!

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję :)