26 kwietnia 2018

"Bez winy" Mia Sheridan

    

 Po kryminałach, w których się ostatnio zaczytywałam, poczułam ochotę na coś lżejszego. Tak się złożyło, że przechadzając się między półkami w bibliotece, koleżanka wcisnęła mi do rąk powieść Mii Sheridan "Bez winy". Od razu kiedy wróciłam do domu się za nią zabrałam i już na następny dzień skończyłam. Bohaterami są Kira i  Grayson, którzy jakby się mogło wydawać, nie mają ze sobą nic wspólnego. Ich życie jest jednak pełne niepowodzeń i cierpienia. Gdy pewnego dnia Kira składa Graysonowi bardzo niecodzienną ofertę, a on postanawia ją przyjąć, żadne z nich nie wiedziało, że ta decyzja będzie miała wpływ na ich dalsze życie.

 "Bez winy" należy do tych książek, które pochłania się w jeden, może dwa wieczory. Spowodowane jest to bardzo lekkim piórem autorki, a także zawartą tutaj przepiękną historią miłosną. Muszę przyznać, że fabuła jest łatwa do przewidzenia, jednak nie traktuję tego jako minus. Znajdziecie tutaj momenty, które Was wzruszą, a także te, które wywołają uśmiech na Waszych buziach. Jest to idealna pozycja do rozluźnienia się i oderwania od realnego świata.
   Z tego co później zauważyłam na instagramie, a także innych portalach społecznościowych, książki tej autorki są teraz dość popularne. Cieszę się, że natrafiłam na nią w bibliotece i mogłam wyrazić swoją własną opinię na ten temat.



 


6 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o tej książce wcześniej,ale brzmi ciekawie, na pewno zwrócę uwagę gdy kiedyś zobaczę na połce :)

    Pozdrawiam,
    marikapietrzykowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka zapowiada się całkiem fajnie!
    Pozdrawiam cieplutko i obserwuje
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej książki, ale wydaje się całkiem interesująca :)
    Pozdrawiam!
    My blog
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat szukam jakiejś ciekawej książki, ta mnie bardzo zainteresowała :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się ciekawie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka zapowiada się ciekawie, strasznie mnie zainteresowała. Zdjęcia piękne *-*
    Pozdrawiam, Weronika ♥
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję :)