23 lipca 2017

Stylizacja z bieliźnianą koszulką


  Koszulki tego typu szukałam bardzo długo. Chciałam aby nadawała się również na nadchodzącą jesień, pod gruby cardigan lub koszulę. Niestety większość propozycji z sieciówek nie spełniała moich oczekiwań, szczególnie, że asortyment sklepów w moim rodzinnym mieście jest bardzo zaniżony. W końcu na przecenach znalazłam taką, z której jestem bardzo zadowolona. Nie pokazuje ona za dużo i jest uszyta z dobrego materiału. Najbardziej lubię ją w połączeniu z mom jeans lub shortami. W takim zestawieniu wygląda się bardzo kobieco, a przede wszystkim jest nam wygodnie. Idealnie prezentowałaby się także z sandałkami na słupku, jednak niestety takowych nie posiadam. Postawiłam za to na wygodniejszą wersję - czarne balerinki, które nadają lekkości całej stylizacji.
  Przyszły miesiąc zapowiada się dość intensywnie, jednak zrobię co w mojej mocy aby wpisy pojawiały się regularnie. Muszę przyznać, że ostatnio nie były one zbyt ambitne. Teraz postanowiłam powoli to zmieniać. Trzymajcie za mnie kciuki!





top - H&M
mom jeans - Reserved
ballerinas - Reserved
purse - C&A





Znajdziesz mnie również na:






6 komentarzy:

  1. Bardzo prosto, ale osobiście lubię takie rozwiązania
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie, skromnie. Podkreślasz urodę, a nie jesteś choinką. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta koszulka jest cudowna!

    Hejka! Będzie mi bardzo miło, jeżeli wpadniesz na mojego bloga i zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale slicna jestes! buziaki Nina www.nina-alina.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie wyglądasz.:) Bluzka i spodnie = cudo, jednak ja zamieniłabym baleriny na jakieś wyższe obcasy:):* Pozdrawiam i zapraszam do siebie: takajednalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję :)