29 maja 2017

Look of The Day


  Bandanke w moich stylizacjach widzicie już nie pierwszy raz. Niby niepozorny kawałek materiału, a potrafi wiele zmienić. Zastępuje biżuterie, a w dodatku świetnie podkreśla nasz codzienny styl. Można ją nosić przewiązaną na szyi lub na głowie jako opaskę. Ja wybrałam tę pierwszą opcję. Bandana bardzo często króluje w wybieranych przeze mnie strojach. Taki jeden element potrafi odmienić cały look, wzbogacić go. Szczególnie upodobałam sobie ten trend jako dodatek do bardziej eleganckich stylizacji. 
  W dzisiejszym wpisie mam dla Was propozycję jednego outfitu w dwóch odsłonach - w szpilkach i w trampkach. Uwielbiam połączenie mom jeans i butów na wysokim obcasie. Uważam, że jest to bardzo kobiece zestawienie. Na co dzień jednak wybieram wygodniejsze obuwie, dlatego przygotowałam dla Was także wersję z białymi conversami. Koniecznie dajcie znać, która z przygotowanych przeze mnie propozycji bardziej Wam odpowiada. :)














shirt - Stradivarius
mom jeans - Reserved
sneakers - Converse
heels - CCC
belt - Reserved
purse - C&A
bandana - no name
sunglasses - Oriflame

7 komentarzy:

  1. Wyglądasz naprawdę mega!

    http://klaudencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. 5 zdjęcie! Wyglądasz jak główna bohaterka z dirty dancing :D
    Świetnie :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie zdjęcia bardzo mi się podobają :) Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna z klimatem stylizacja :)

    Pozdrawiam
    FotoHart

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz świetnie! Bardzo podobają mi się zdjęcia!
    Obie wersje stylizacji są cudowne!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję :)