23 kwietnia 2017

Photos took by me


  Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym wpisem dotyczącym fotografii. Tym razem na zdjęciach zobaczyć możecie moją siostrę. Postanowiłam dodać też jedno moje zdjęcie, które również zrobiłam sama. Znajdziecie je na końcu. Od niedawna postanowiłam zająć się też trochę autoportretami. Uważam, że to najtrudniejsze zdjęcia do zrobienia, jednak chcę się dużo nauczyć w tej dziedzinie sztuki, więc staram się podejmować różne wyzwania, nawet jeżeli nie zawsze mi one wychodzą. :) Dajcie znać jak podobają Wam się zdjęcia oraz oczywiście modelka. :)







4 komentarze:

  1. Pierwsze i ostatnie zdjęcie jest cudowne! W pozostałych jest troszkę do poprawienia, ale widać, że masz dobre oko, więc ćwicz jak najwięcej, a efekty będą bardzo szybko widoczne :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia bardzo ładne :)

    http://sparklyandclassy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnie zdjęcie bardzo mi się podoba! :)

    MÓJ BLOG |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  4. Pani jest przepiękna ! ! !

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję :)