26 stycznia 2016

Recenzja książki - Camilla Lackberg "Pogromca Lwów"

 
"Trasa przez zasypany styczniowym śniegiem las była wyjątkowo urocza i nic nie wskazywało na to, by cokolwiek mogło zmącić panujący wokół spokój. Aż do momentu, gdy na drogę wybiega roznegliżowana kobieta, której kierowca nie jest w stanie wyminąć...
Patrik Hedström dowiaduje się o wypadku, gdy znana jest już tożsamość ofiary. To zaginiona cztery miesiące temu Victoria, która przez ten czas poddawana była okrutnym torturom. I co gorsza, nie ona jedyna padła ofiarą makabrycznych procedur.
W tym samym czasie Erika Falck zajmuje się rodzinną tragedią sprzed lat. Śmierć ojca, za którą skazana została jego żona nie jest tak jasna, jak przedstawiają to akta. Erika czuje, że kobieta może ukrywać sporą tajemnicę, która, choć dotyczy przeszłości, może mieć wpływ na teraźniejszość... "

"Pogromca Lwów" to jeden z lepszych kryminałów jakie czytałam. Uważam, że Camilla jest świetną pisarką, a stworzona przez nią seria jest genialna i godna polecenia. Czytając tę książkę nie mogłam się od niej oderwać, a wszystkie obowiązki, które na mnie czekały odkładałam na później, ponieważ tak bardzo chciałam dowiedzieć się zakończenia, które było jeszcze przede mną. Autorka przedstawiła ciekawą, trzymającą w napięciu historię. Jeżeli jesteście molami książkowymi tak samo jak ja - jest to idealna propozycja dla Was.



8 komentarzy:

  1. czytałam , cudowne :))
    richesonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam, ale na pewno po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje się naprawdę ciekawa. ;) Może kiedyś przeczytam ;)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo zaciekawiła mnie fabuła tej książki, na pewno po nią sięgnę :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieje ze ja przeczytam :)

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam kiedyś o tej książce, ale nie czytałam. Hmm.. wydaje się całkiem sympatyczna! Nie sięgam często po kryminały, ale ten może być fajny!
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :) -> MARTA-ZET.BLOGSPOT.COM - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  7. moja kolezanka jest na etapie jej czytania i gdy tylko ją skonczy ja ją biorę w obroty ♥

    http://lovely-july-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ksiazka wydaje sie bardzo ciekawa! Mozliwe ze po nia siegne! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję :)