13 grudnia 2015

Wywiad z Jesscebula

  Z pewnością dobrze znacie Jessicę z kanału jesscebula i bloga theworldof-jess Jest to przemiła osoba, uwielbiająca pisać, czytać i nagrywać filmiki. Ostatnio wprowadziła serię vlogmas, która jest bardzo popularna na YouTube.  Skrupulatnie dodaje codzienne daily vlogi, a my możemy śledzić jej przygotowania do świąt. Jessica zgodziła się odpowiedzieć mi na kilka pytań, które umieszczam na moim blogu. Mam nadzieję, że dużo się o niej dowiecie i jeżeli jeszcze tego nie zrobiliście zaczniecie śledzić jej kanał. :)

 

1. Co skłoniło Cię do założenia kanału na YouTube? .

W 2009 zaczęłam oglądać Youtube i od razu stało się to dla mnie miejscem relaksu i odskocznią od codziennych problemów. Na początku oglądałam głownie kanały beauty takie jak Juicystar07, Allthatglitters21 czy Macbarbie07 i lubiłam oglądać ich pokoje, pokaźne kolekcje makijażu i nowe ciuchy. Wiem, trochę materialistyczne, ale myślę, że większość młodych dziewczyn przez to przechodzi (haha). Jednak również powracałam do ich filmików, ponieważ podobało mi się to, że chociaż ich nie znałam osobiście, to odczuwałam pewną więź do nich. Wtedy wpadłam na szalony pomysł sama kręcić filmiki i nigdy nie żałowałam tej decyzji.

2. Na swoim kanale nagrywasz serię vlogmas. Domyślam się, że nie jest to nic prostego. Codziennie nagrywki, a potem jeszcze obróbka... Nie masz czasami dość?
 
 Owszem, nie jest łatwo, ale sprawia mi to na ogól ogromną przyjemność, bo kocham święta! Wydaję mi się, że taka seria ogólnie jeszcze bardziej wzmacnia tą więź między twórcą a widzami, ponieważ poznają jego codzienne życie i jego osobowość w codziennych sytuacjach. I choć w niektóre dni naprawdę nie mam ochoty obrabiać kolejnego filmiku, to i tak to robię bo już nie mogę się doczekać tyle pozytywności pod najnowszym odcinkiem i to naprawdę motywuję.  

 
3. Za co najbardziej kochasz święta?
 
 Nie jestem wierzącą osobą i wiele osób jest zaskoczonych, że w ogóle obchodzę święta. Wychowałam się we wierzącej rodzinie (jedni bardziej wierzący, drudzy mniej), dlatego zawsze święta były u nas obchodzone, jednak w państwie (Niemcy), w którym wiele osób nie obchodzi świąt na tle religijnym. I choć sama nie wierzę w religijny aspekt świąt, to nie znaczy to, że nie kocham ich obchodzić. Jest to dla mnie szczególnie okres by być wdzięczną za to co mam, spotykać się z rodziną i po prostu cieszyć się życiem.
 
 
4. Jesteś miłośniczką książek, a także regularnie umieszczasz wpisy na swoim blogu. Chciałabyś wydać kiedyś książkę własnego autorstwa?
 
 Racja kocham czytać i również pisać. Piszę o wiele więcej niż to, co umieszczam na blogu, od różnych opowiadań, po wypracowania i wiersze. Własna książka to byłby napewno wielki krok, który kosztowałby mnie nie jedną nieprzespaną noc i wiele nerwów, ale jakby przyszła taka szansa w moim życiu, to raczej bym nie odmówiła. 
 
5. Jakie jest Twoje największe marzenie?
 
 Szerzę, to nie mam jednego, największego marzenia. Ogólnie marzę o tym by w przyszłości robić coś sensownego w swoim życiu, co mnie również będzie uszczęśliwiało. I oczywiście podróże, podróże, podróże! Myślę, że jak każda dziewczyna również marzę o udanym związku i założeniu rodziny. Spośród tych nie mogłabym wybrać jednej rzeczy.

 
6. Kto jest Twoją inspiracją, jeżeli chodzi o nagrywanie?
 
 Znów nie potrafię odpowiedzieć jedną konkretną rzeczą. Moje źródło inspiracji nie ogranicza się na tylko jedną osobę. Wydaję mi się, że jestem na ogól taką osobą, która wszędzie potrafi się zainspirować: czy to w jesiennym lesie, na ulicy pełnej ludzi czy w swoim pokoju. Inspiracja czeka wszędzie, wystarczy mieć oczy szeroko otwarte. 

7. Masz jakieś rady dla osób rozpoczynających swoją działalność w internecie?

Moją największą radą zawsze jest i będzie: Bądźcie sobą. Wiem, że internet nieraz potrafi dawać uczucię, że musimy się jakoś dopasować, stać się lepszą wersją siebie, lub w najgorszym wypadku całkowicie się zmienić. Ale to bardzo mylne. Najbardziej popularni twórcy są znani właśnie ze swojej orginalności i za to, że pozostali wierni sobie.

2 komentarze:

Za każdy komentarz dziękuję :)