15 lipca 2015

Like a business woman

Przeglądając zdjęcia, które tutaj publikuję pewnie myślicie, że spędzam wakacje tylko na przebierankach i pozowaniu do zdjęć. Tak naprawdę, większość tych sesji została zrobiona w mniej niż 30 minut, a niektóre ciuchy nawet do mnie nie należaly. 
Wracając do tematu wakacji, dużo spacerujemy, czasami siostra namówi mnie na bieganie, mimo, iz jakikolwiek wysiłek fizyczny powoduje u mnie nienawiść do całego świata. Wiem jednak, że trochę ruchu nie zaszkodzi, a niestety nie mogę spędzić całego życia w łóżku, oglądając seriale i jedząc ogromne iliści czekolady. 
Kilka dni temu odwiedzilimy takze Bristol. To nie byl moj pierwszy raz w tym miescie. Ostatnio przyjechalam tam trzy lata temu, kiedy to ostatni raz bylam w Anglii. Oprocz ogromnych zakupow, ktore zrobilam w Primarku, udalismy sie takze na krotki spacer (zebyscie nie pomysleli, ze zalezalo mi tylko na zakupach).  
Do Polski wracam dopiero za dwa tygodnie, wiec na pewno uda mi sie zobaczyc jeszcze niejedno miejsce.

6 komentarzy:

  1. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :) Uwielbiam primark! ;)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili:
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd ja to znam! Wszystkim wydaje się, że blogerki spędzają wolne od szkoły na przebierankach.

    Veronica Memories

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakupy w Primarku...tak bardzo tego pragnę :P
    Śliczne zdjęcia, obserwuję :)

    Mój blog~KLIK^^

    OdpowiedzUsuń
  4. płaszczyk jest śliczny :3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam, nowy post z festiwalowym lookiem ✌

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna marynarka ;)
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do WALK TRENDY w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze stylizacje, które mogę urozmaicać dzięki WALK TRENDY. Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Jeśli poklikasz koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)
    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszcze ci tych wakacyjnych podróży :)

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję :)