23 lutego 2015

Titanium

    Ostatni raz pisałam tydzień temu. W ramach rekompensaty powinnam przygotować długiego posta z dużą ilością zdjęć. Niestety znowu Was zawodzę i nic ciekawego tutaj nie zobaczycie... Chyba będę musiała wziąć się w garść i zacząć coś z tym w końcu robić. Wybaczycie mi to jakoś?
     Na naszym kanale pojawił się ostatnio nowy cover. Wiem, wiem... nie mamy dobrego nagłośnienia ani sprzętu. Obiecuję jednak, że za jakiś czas (nie mówię, że już jutro albo za miesiąc, ponieważ to nie takie proste) zorganizujemy sobie lepszą kamerę i może jakiś mikrofon.
    Tym razem wybrałyśmy piosenkę pt. "Titanium". Wydaje mi się, że wyszło nam całkiem ok, chociaż wiem, że musimy się jeszcze wiele nauczyć. Zresztą... sami oceńcie! :)

3 komentarze:

  1. Nie martw sie ja też czasem nie mam zdjęć na posta :*
    Poklikasz w linki w tym poście?
    http://stylkoo.blogspot.com/2015/02/wishlist-from-choiescom.html
    Odwdzięczam się obserwacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju jak ślicznie śpiewasz :D
    frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję :)