25 kwietnia 2015

Denim look


 Dżins jest modny zawsze, niezależnie od pory roku ani od panujących trendów. Możemy go nosić w wersji total look lub łączyć z innymi elementami naszej garderoby. Stylizację, którą Wam dzisiaj prezentuję wybrałam w niecałe 3 minuty. W pośpiechu chwyciłam to, co pierwsze wpadło mi w ręce. Denim jednak sprawdza się w każdym wypadku, dlatego nie musiałam się martwić, że będę wyglądać źle. Katanę, którą widzicie na zdjęciach, znalazłam kiedyś w szafie mojej babci. Okazało się, że należała do mojego taty. Postanowiłam ją zabrać. Po podwinięciu rękawów prezentuje się całkiem dobrze -  nawet na mojej sylwetce. Do niej dobrałam zwykłe, niebieskie, dżinsowe spodnie, szary sweterek i wygodne trampki.




jeans - H&M, jacket - no name, sweater - C&A, trainers - Deichmann, sunglasses - butik

4 komentarze:

Za każdy komentarz dziękuję :)